Váš informační servis o progamingu.

Pojmenování pozic 3: De_Mirage

7 775

A máme tu další díl, který by měl ulehčit vaší komunikaci a ukázat vám co všechno si jde na mapě pojmenovat. Pokud jste promeškali předchozí díly, tak upalujte mrknout na Dust2 a Cache.

Mirage patří v oblíbenosti hodně vysoko a není se ani čemu divit, vždyť se tak trochu podobá té nejoblíbenější mapě ze všech, Dustu2. Ta navíc byla odebrána z aktivního map poolu, což mapě Mirage přidalo na oblíbenosti ještě víc.

Dva bombsajty nám zde spojuje středová část mapy, o kterou se obě strany rádi perou. Říká se, že ten kdo ovládá střed má velikou výhodu a je tomu tak. Kontrola středu totiž poskytuje hodně informací a zároveň bere informace opozičnímu týmu. Určitě je dobré věnovat této části mapy zvýšenou pozornost a pojmenovat si jednotlivé části, přeci jen se očekává, že na středu bude operovat více vašich spoluhráčů zaráz a je dobré, aby jste byli na stejné notě co se sdělování poziček týče.

Na této mapě najdeme velké plochy a spoustu pozic, jejichž jméno nám nemusí zrovna bít do očí a je potřeba si je v týmu pojmenovat a dohodnout se na společném názvosloví. Jak jsem již v minulých dílech avizoval, tak tyto moje názvy pozic jsou spíše ilustrační a nikoho nenutím, aby je používal, jen se snažím vám ukázat, co všechno se dá pojmenovat, abyste si zjednodušili komunikaci a vyhnuli se potenciálnímu nedorozumění na TeamSpeaku či Discordu.

Když se podíváme třeba na B-site, tak vidíme, že každý roh položiště má svůj název, tohle je hodně dobrá věc, která vám zaručí, že vaše 2v1 retake situace za CT dopadnou dobře a nezabije vás osamocený Terorista co trikuje na plantu. Kolegové vám sice hlásí, že poslední hráč se nachází někde okolo plantu, ale to je věc, která napadne i vás. Pokud vám však váš bystrý spoluhráč zahlásí, že je za trojkou pod oknem, tak máte hodně dobře našlápnuto na vyhrané kolo a můžete se už jen soustředit na svůj crosshair.

Něco podobného funguje i na středu, je to obrovská část mapy a je pro vaše spoluhráče mnohem užitečnější když od vás uslyší: voda, catwalk a bordel, než když neurčitě zahlásíte tři na středu. Toto hlášení může i navíc vyprodukovat naturální teamplay, kdy si váš kolega ze shortu poprosí o flash na mid a vyleze si urvat jednoho zmíněného hráče.

Tato mapa je hodně postavená na tom, že se dá vždy zezadu flashnout svým spoluhráčům, kteří poté vybíhají sestřelit slepé nebo stažené protihráče. Ať už vylízáte z paláce a kamarád vám flashnul Áčko (z midu nebo z platformy), anebo vaši kamarádi čekají v babicově kuchyni než jim hodíte flash vrchem, aby hráč na autě neviděl. Tohle nejčastěji funguje za T, protože CT jsou ti, co jsou nuceni vyčkávat a T na ně musejí vylézat, každopádně za CT si jednoduše necháte Teroristy naběhnout buď na střed nebo třeba na tetris a poté si řeknete o zmíněný flash.

V příštím díle se mrkneme na mapu Inferno, ale tentokrát to pojmeme trošku jinak a přiblížíme si jej více z taktického hlediska a ukážeme si, co všechno je možné na mapě provádět. K tomu přidáme i pár zajímavých granátů, které je dobré mít ve svém arzenálu.

Já doufám, že důkladnější pojmenování poziček ve vašem týmu funguje a posunuje vás blíže k vašemu snu stát se lepším týmem. Přeji hodně štěstí a výdrže, nezapomeňte, že nikdo se nestane hvězdou přes noc.

Comments

comments

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.