Váš informační servis o progamingu.

SK.boltz: “musíme vytvářet hodně nových věcí na každý turnaj”

2,609

Rozhovor s hráčem SK Gaming, ve kterém prozradil jak vidí minulost a budoucnost svého týmu, co říká na Cloud9, a jak těžké je hrát CS:GO na vrcholu.

Za prvé, pojďme se podívat na to, jak jste dopadli v Katovicích. Je zřejmé, že to nebylo to nejlepší, v co jste doufali, ale jak ty hodnotíš vaší cestu tímto turnajem, zvláště s ohledem na týmy, které vás dokázaly porazit, Astralis a Cloud9?

Nehrajeme momentálně naši nejlepší hru, ale prohráli jsme proti dobrým týmům. Astralis právě teď hrají úžasně a Cloud9 jedou na vítězné vlně poté co vyhráli Major a jsou opravdu sebevědomí. Hrají skvěle a my nejsme schopni hrát to nejlepší co umíme. Dopustili jsme se mnoha chyb.

 

Teď konkrétně o Cloud9: vyhráli Major, ale to bylo za zvláštních okolností, protože všem členům to opravdu padalo a střílení protivníků jim opravdu šlo. Od té doby se jim ale tento úspěch nedaří konzistentně napodobit a bylo to vidět na jejich problémech ve StarLadderu. Jak vidíš tento tým právě teď? Vidíš jejich situaci dočasnou?

Ano, na Majoru odvedli skvělou práci a jsou špičkovým týmem. Byl to jen jeden turnaj. Hrají opravdu dobře. Proti FaZe byli jenom jedno kolo od toho, aby je porazili, takže hrají skvěle. Myslím, že jsou super sebevědomí, ale možná teď, když je lidé začali, studovali, podívali se na jejich dema a silné stránky, tak se musí přizpůsobit.

 

Teď přejdeme na téma map: jste historicky skvělí na mapě Overpass. V poslední době se však zdá, že jste se této mapě spíše vyhýbali. Tady v Katowicích jste hráli na Overpassu proti Astralis a prohráli jste, pak proti Gambit, a to byla opět prohra. Jak si vysvětlujete, že jste se zhoršili na této mapě?

Předtím, to byla opravdu naše nejlepší mapa, ale od té doby co zase trénujeme, tak máme potíže s CT stranou. To se stalo proti Gambit, skvělá T strana, ale za CT jsme za stavu 14:4 měli potíže a Gambit dokázali vyrovnat na 15:15. Hrajeme za CT a nedokážeme uzavřít zápas, nejsme na této straně (CT) sebejistí. Cloud9 nás dvakrát porazil na Overpassu, a tak jsme ho proti nim začali banovat. Opravdu hodně zaleží na okolnostech.

Řekl jsi, že se jako tým teď necítíte na 100%. Jak moc to souvisí s tím, že si se musel střídat s felpsem v týmu kvůli pravidlům u Majoru?

To nebylo dobré, zvláště pro mě a také pro tým. Když jsem se vrátil z přestávky, byl jsem opravdu mimo metagame, protože jsem nehrál na Majoru. Nehrála jsem turnaje po dobu měsíce a půl. Takže jsem se, ve svých prvních turnajích po přestávce, necítil vůbec dobře. Nehrál jsem dobře. Potřebujeme více času na opravení chyb, které nyní máme, a pak začneme znovu získávat trofeje.

 

Teď se zaměříme na tebe: viděli jsme příchod této skvělé sestavy, nejprve v Luminosity, pak v SK Gaming, která dokázala vyhrát dva Majory v roce 2016. Pak, byl propuštěn fnx, kterého nahradil felps. A ty jsi nahradil felpse zhruba po roce. FaleN, fer, cold a TACO jsou dlouhou dobu spolu, ale žádný pátý nezůstal v týmu dlouho. Necítíš se v divné pozici v týmu, který stále bojuje s tím, aby našel permanentního pátého hráče?

Je to opravdu jiné, protože v Immortals jsem byl hlavní hráč. Takže být nový hráč je pro mě něco jiného. Být pátým kolem u vozu je trochu těžké, protože nově příchozí hráč vždycky mění hodně. Ale máme dobrý způsob myšlení, nehádáme se ani nic takového, jen se snažíme opravit to, co děláme špatně a snažíme se zlepšit.

 

Zmínil si se o Immortals, očividně si jako my všichni ostatní viděl, co se stalo s sestavou po incidentu na DreamHacku. Jak to bylo skutečně vnímáno v Brazílii? A jak je vnímají právě teď?

Je to těžké. Mnoho lidí miluje všechny tyto hráče, vždycky jásají a podporují je. Ale některým se nelíbilo co se stalo, takže je to jaksi smíšené. Někteří lidé fandí nám, mně a steelovi. Jiní zase fandí klukům v NTC (Não Tem Como, sestava: HEN1, LUCAS1, fnx, felps, bit). Lidem se nelíbí, to co se stalo, ostatní se příliš nestarají, jsou tu dva světy a pohledy na věc.

 

Zůstaneme ještě u Immortals, byly zprávy, že získali práva na značku “MiBR”, slavný tým z CS 1.6, kde hráli legendární hráči. Co si myslíš o návratu tohoto jména na CS scénu?

MiBR je slavný ve světě, ale v Brazílii ho miluje každý, všichni je sledovali, když byli děti, viděli clantag MiBR s legendárními hráči. Nám se to líbí, každý brazilský fanoušek miluje MiBR a je super, že se vrací zpět.

Pojďme celý rozhovor ukončit ve znamení elitního CS: vypadali jste být připraveni ovládnout konec roku 2017 po boku FaZe, v době, kdy jsi přišel do SK, tak jste ihned vyhrál velký turnaj Epicenter, zatímco FaZe získali do svých řad GuardiaNa a olofa. Vypadalo to, že každé finále, které uvidíme, bude FaZe versus SK. Přesto to dlouho nevydrželo. Jak byste to vysvětlil?

Stalo se to v posledních třech měsících roku 2017, ale předtím jsme měli přestávku a lidé měli spoustu času na studium našich her a her týmu FaZe. Viděli hodně dem a to jak jsme hráli. Učí se tak, jak hrát proti nám. Je to pro nás pak těžší a musíme vytvářet hodně nových věcí na každý turnaj, abychom zůstali o krok napřed. Myslím, že je to těžké jak pro nás, tak i pro FaZe, protože každý tým se na nás dívá a učí se, jak proti nám hrát.

 

Když jste na vrcholu, tak po vás jde v podstatě každý?

Každý se vás snaží porazit, takže sledují, jak hrajete, a pokouší se kopírovat nebo mít odpověď na naše věci, když hrají proti nám.

 

Měl bys na mysli nějaké konkrétní věci, které jsou klíčové k tomu, abyste zůstali na vrcholu? Protivník například může připravit anti-strategie, to je jedna věc, ale co věci na které se nedokáže oponent jednoduše připravit a mít na ně odpověď, věci ve kterých když jste dobří, tak jste v nich dobří a nemůže vám to jednoduše jen tak někdo vzít.

Pokud jste na vrcholu, tak musíte určitě tvrdě pracovat, mít individuální dovednosti a mít dobrý způsob uvažování. A potřebujete také stále vytvářet nové věci, protože protihráči se budou dívat, budou znát vaše staré strategie, takže když to shrnu, tak: tvrdě pracovat a vytvářet nové věci.

 

Dobře, díky za rozhovor. Chceš něco přidat nakonec?

Díky za rozhovor, díky fanouškům. Víme, že teď nejsme v dobré fázi, ale budeme tvrdě pracovat a budeme hrát lépe.

 

Obrázky mohou být generovány pomocí AI technologie. Tato metoda nám umožňuje rychle a efektivně vytvářet vizuálně atraktivní obsah, který nám pomáhá doplňovat naše příspěvky. Obrázek se nemusí vždy přesně shodovat s aktuálním příspěvkem. Reklama

Comments

comments

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.